Diensten  
Home
Lezingen en presentaties
Namebranding
Teksten
Filmproducties
Public relations
Media exposure
Advertenties
Websites

 Bedrijfsinformatie  
Algemeen
Contact
Privacyverklaring
Routebeschrijving
Nieuws

 Collecties  
Modelbouw
Barbies
Camera's
Route 66
Mammoetologie

 Faciliteiten  
Linken
Statistieken


 Zoek het verschil   
Al eerder stak ik de loftrompet uit over het schitterende tijdschrift van Aramco. ,,Compared to what I receive of company magazines this publication is top of the bill. High class photography combined with interesting stories, makes it compulsory reading stuff for communication managers and CEO's. Of course when you have funds like Aramco or Shell, it is easy to produce such a superb publication, one might say. I disagree.'' Dit was toen ook wel een kritisch geluid richting de PR afdeling van Mammoet van Seumeren, die destijds het blad Mammoet World produceerde en een slappe afspiegeling was van het voormalige Mammoet Mail.

Saudi Aramco World? Nu heet het plotseling op het jan/feb. nummer in 2015 weer AramcoWorld. Onder deze naam werd het blad in 1960 opgericht en de verandering in Saudi Aramco World heeft mij altijd verbaasd en was zeker geen verbetering. Het blad zelf schrijft erover op de binnenflap: ,,Welcome to the inaugural issue of AramcoWorld, formerly Saudi Aramco World. Our name has changed to reflect our global organization and readership. Our award-winning coverage awaits you inside and at aramco.com/
De reden van de naamsverandering blijft vaag, maar ik denk dat de Amerikaanse uitgever zich onafhankelijker wil opstellen.




 Gerelateerd  
  • aramco.com/
  • Meer door.. Aad
  • Meer van.. Nieuws

  •  Artikel opties  
  • Email artikel
  • Afdrukversie artikel